ANUGERAH

ANUGERAH
ANUGERAH TERHEBAT

Sunday 13 January 2013

I L M U & I N F O

>>>I L M U & I N F O<<<

1) wanita yang mengandung tidak dibenarkan guna intim gel ye...takut grip sangat susah nak bersalin.

2) Ibu yang menyusukan anak boleh gunakan produk jsd... kalau baby panas.. boleh kurangkan dos
...
3) Ibu menyusukan anak boleh guna mik (Minyak ikat kasih) tapi pastikan masa baby nak menyusu tu mik dah kering.. jgn tertelan lak kat baby ye..

4) sebarang produk yang berasaskan jamu lain tidak dibenarkan mix dengan jsd... Sila pastikan customer tersebut bertenang selama sebulan untuk pastikan tiada sebarang herba dalam badan...jika anda beri juga customer.. apa2 yang berlaku.. JSD tidak akan bertanggungjawab.

5) untuk customer yang ada masalah kesihatan seperti darah tinggi,kencing manis, asma atau sebarang penyakit serius.. cara dan aturan makanan berbeza... pastikan dahulu penyakit apa yang mereka hadapi...

6) Kesan yang akan dirasai oleh cutomer yang ada masalah dalaman/ bentan ialah seram sejuk, menggigil, sakit perut memulas2, nak demam, demam terkejut... bagi yang ada masalah dalaman.. kene la tahan ye... sementara herba tu sedang menjalankan kerjayanya... dan bagi yang bentan.. pastikan anda pakai selimut tebal2.. sarung kaki.. jgn minum ais.. benda2 sejuk...

7) JPD (Pengantin) jgn berikan kepada anak dara untuk insert ye.. kang hilang daranya.. ehe.. anak dara leh makan je jpd untuk buang keputihan.. sementara nak tunggu JAD (Aku dara) yang dalam proses pembuatan... bulan Jan 2013 baru keluar..

8) Cutomer Rahim terbalik???
Pastikan gi berurut dulu.. betulkan balik.. baru leh insert JPD

9) Feminin wash boleh digunakan untuk anak dara dan mak dara. Cuma lelaki je x leh guna sbb rasa mentol tu x sesuai untuk buah zakar lelaki..

No comments:

Post a Comment