ANUGERAH

ANUGERAH
ANUGERAH TERHEBAT

Sunday 13 January 2013

TESTIMONI JAMU PENGANTIN DARA (JPD) & MASKER VAGINA(MV)

TESTIMONI JAMU PENGANTIN DARA (JPD) & MASKER VAGINA(MV)

JPD @RM 65.00 & MV @RM 25.00

Petikan dari Msg Whatsapp saya sekejap tadi. Cerita ini bukan nak Mengaibkan Wanita ini tapi dengan izin beliau , saya share kan pada semua , untuk di jadikan teladan pada semua ..

"Assalam kepada pembaca yang membaca testimony ini dari wall Puan Shikin. Maaf sebab x dapat mendedahkan nama sebab saya malu. Malu pada semua dan sudah tentu saya malu pada Allah s.w.t. suatu masa dulu. Sek
arang saya nak Anak gadis yang masih dara di luar sana ambik ikhtibar supaya tidak terjebak spt saya. Saya Izinkan Puan untuk Share di wall Puan sebab saya rasa terpanggil untuk memberitahu semua ape yang terjadi pada saya di masa lalu dan selepas saya kahwin dan mencuba produk jamu yang di jual oleh puan shikin.
Dulu saya adalah anak gadis yang sangat tidak tahu dan tidak boleh memikirkan Halal dan haram . Saya bercinta dengan lelaki semua nya saya serahkan mahkota saya yang sangat bernilai dan haknya hanya lah untuk suami saya. Saya tak kisah yang saya fikir seronok dan nikmat perbuatan haram tu. Namun setelah meningkat dewasa saya di pertemukan dengan seorang lelaki yang sanggup mengahwini saya sedangkan dia tahu saya sudah ditebuk tupai malah sebenarnya saya pernah menggugurkan 1 zuriat yang tidak berdosa tanpa kerelaan saya sendiri. Dek memikirkan keluarga dan saya sendiri malu di dunia saya akur. Beberapa bulan sebelum tarikh keramat saya sah di gelar isteri , saya terfikir , apakah keistimewaan malam pertama saya bersama suami? Adakah dia berhak mendapatkan saya setelah semua nya LOBOS ??

Saya banyak terbaca di facebook mengenai Jamu susuk dara untuk mengembalikan dara . Lama saya berfikir sampai 1 masa hati say terbuka untuk mencuba. Tetiba terbaca status Puan shikin yang bgtahu dia di Kl dan boleh pass by hand jamu itu pada customer. Saya pun cepat2 Whatsapp dye mintak datang di Cheras. Dengan penerangan yang detail , puan shikin telah ajarkan saya . Ketika itu 2 hari sebelum majlis sanding saya . Saya pun insert lah pengantin dara dan makan 4 biji dengan yakin nya dan berdoa semoga ada perubahan di miss V saya. Sambil tu saya sapukan Masker supaya miss v tidak berbau di malam pertama saya dgn suami nnt. Sabtu , hari bersanding , malam tu kami masih belum bersama kerana masing2 pun penat. Keesokan nya seperti peringatan puan shikin after 72 jam saya kena korek keluar benda tu .

Masya Allah . Bergenang air mata saya sebab kotoran yang keluar terlalu banyak dan berbau . Masa itu pula saya bersyukur sebab dapat juga berikan yang terbaik pada suami. Malam ahad itu kami bersama , alangkah gembira nya saya , suami saya sangat2 puas dan memuji Miss V saya sangat2 grip dan sukar untuk memasukkan zakar suami. Seperti anak dara semula. Nikmat malam pertama itu seperti nya pertama kali saya di sentuh dulu. Dan sekarang atas Rezeki Allah , Saya bunting pelamin. hari ini saya di sahkan hamil 2 minggu. Seronoknya Tuhan sahaja yang tahu . Rezeki saya di bulan yang penuh barakah ini. Cepat saya sujud syukur dan whatsapp puan shikin. Puan shikin terus call saya semula dan kami sama2 menangis.

Terima kasih Puan sebab sudi hantar jamu pada saya jauh2 dan terangkan saya segala pantang larang nya. Tahniah buat Pengasas nya kerana berjaya mencipta jamu yang dapat membantu masalah kelamin pasangan berkahwin.
Lepas ini saya doakan Puan shikin agar cepat2 menimang cahaya mata. "

okay u olls.. ni lah antara testimoni terbaik dr keluarga JSD.. banyak lg.. so, jgn ragu.. nak tau pape just sms sy ye..

Till then , jaga kesihatan dan kecantikan luar dan dalam kita.. Jaga Allah dan Iman.. wassalam.

No comments:

Post a Comment