ANUGERAH

ANUGERAH
ANUGERAH TERHEBAT

Sunday 13 January 2013

TESTIMONIAL MAGIC SOAP


TESTIMONIAL PENGGUNA JSD - MAGIC SOAP
AGEN Puteri JSD

salam putri...

jumpa husband ujung minggu baru2 ni sy terkejut jerawat n jeragat kat dahi dia yg penuh sbb resdung tu dah hilang..siap dok tayang dahi licin dia kat saya. kaki dia yg berair tu pun dah mengelupas, dh tgh dok salin kulit
x sangka leh selesai jugak mslh kaki dan jeragat kat muka suami..thanks JSD..

dua minggu menggunakan MBSS ni..somi saya sangat berpuashati krn telah nampak perbezaan pada wajahnya yang sangat ketara...mmg xda langsung dh jerawat di muka dia put..Klu tak selama ni, jenuh saya kena buli dgn dia..asyik suruh picit jerawat dia jer...kesian sangat sbb selama hidup dia ni, xpernah lepas dr jerawat dan resdung...aku bersyukur sampai aku cium dahi dia sbb aku terkejut tengok xde jerawat langsung...dia pun suka amatlahkan sbb aku puji dia hensem dah la ni....hihihihi

Ni dgn izin dia sendiri..dia bagi aku kongsi gmbr dia sebelom n selepas guna MBSS from JSD.

No comments:

Post a Comment