ANUGERAH

ANUGERAH
ANUGERAH TERHEBAT

Sunday 13 January 2013

SEBAB APA JAMU PENGANTIN DARA PERLU INSERT??

SEBAB APA JAMU PENGANTIN DARA PERLU INSERT...BUKAN SAJE SUKE2 NAK BG KETAT...BACA BETUL2..NAPE PERLU INSERT..
PENTING TAK INSERT...XMATI YUNK INSERT NI...DUN WORRY...

WANITA setiap masa akan produce cecair didalam vagina. rahim akan mengeluarkan cecair itu. ditambah pula agen2 yg mempercepatkan lendir2 itu terhasil contohnya: air batu, air mazi ketika syahwat memuncak dan air mani yang dilepaskan oleh suami dgn harapan air mani lepas masuk ke dlam rahim n menjadi baby.

just imagine kita kawin bertahun2 berbulan2 air mani yg dilepaskan tidak menjadi baby dan terkumpul di rongga2 dan ruang2 didalam faraj yang agak luas dan sempit maka dia jadi terselit sana terselit sini. lendir2 itu makin lama akan menjadi lebih pejal. dan akan melekat ditisu dalaman faraj, dimana akan menjadi kerak. tu sbb bila dibersihkan sometimes ada sedikit darah. kerak yg melekat ditisu dalaman faraj yg makin hari makin kuat boleh mengakibatkan blocking utk piyed n blocking utk sperma masuk kedalam rahim.

selalunya tempat yg paling berkerak n centre kekotoran adalah pangkal rahim. bila kerak memblocking piyed nak turun tu yang jadi senggugut. ( mcm longkang tersumbat yg paksa air mengalir lalu ) dgn minum air batu... darah piyed akan jadi lebih likat n sometimes berketul. jika yg likat atau berketul tu tak dapat melalui pangkal rahim yg tersumbat tu.. maka darah beku juga akan melekat ditisu dalam rahim. ini dipanggil cyst. cyst yg lama kelamaan akan membesar. lagi darah piyed lalu makin besar n lama kelamaan n menjadi fibroit..

Kita ambil positif.. gunakan JPD utk menarik keluar blocking utk memudahkan piyed turun lancar. n memudahkan air mazi turun ke rongga2 faraj supaya berjimak ada pelincir original n tidak sakit. dan ianya juga memudahkan air mani melepasi pangkal rahim utk aktiviti yang lebih baik iaitu menambah ahli keluarga kita dan juga ummat Muhammad s.a.w insyaallah

2 comments:

  1. SAYA ADA MASALAH KEPUTIHAN YANG BANYAK & GATAL2..TERPAKSA PAKAI PANTY SEPANJANG MASA..WARNA HIJAU PUCAT, BERBAU MACAM MASAM2 CUKA..PERIOD LANGSUNG XDATANG SELEPAS 3BLN SAYA STOP SUNTIKAN PERANCANG..MALU NAK JUMPA DOKTOR..SESUAI KE SAYA MENGGUNAKAN JAMU NIE?

    ReplyDelete